Global Compact Network Denmarks Generalforsamling 2020

Som medlem af Global Compact Network Denmark kan din virksomhed/organisation være med til at bestemme GCDK’s strategiske linje. Derfor er det vigtigt, at I deltager i vores årlige generalforsamling.

Grundet udbruddet af coronavirus har bestyrelsen besluttet at afholde årets generalforsamling digitalt. Vi er på nuværende tidspunkt ved at teste forskellige systemer, så vi sikrer en pålidelig afstemning, hvor alle medlemsrepræsentanter, uanset type af computer og browser, har mulighed for at deltage.

I er velkomne til at deltage så mange, I ønsker fra jeres virksomhed/organisation. Dog har hver medlemsvirksomhed/organisation kun én stemme til generalforsamlingen. Ved stor interesse forbeholder vi os dog retten til at begrænse antallet af deltagere pr. virksomhed/organisation.

Vi glæder os til dagen!

Dato:
27. april 2020

Tid:
12.00-14.00

Sted:
Zoom – Online platform

Tilmeldingsfrist:
23. april kl. 12.00

12.00 Velkommen
Sara Krüger Falk, Direktør, Global Compact Network Denmark

12.05 Generalforsamling