Struktureret eventkoordinator til ambitiøst FN-initiativ for ansvarlighed i erhvervslivet

af | 22. dec 2022

Brænder du for at planlægge og afvikle events og seminarer med fokus på emner såsom klima, biodiversitet, menneskerettigheder, ESG eller ligestilling? Har du et struktureret, idérigt og kommercielt mindset, der kan bidrage til at styrke og lede afviklingen af vores events? Så er det dig vi mangler som eventkoordinator i Global Compact Network Denmark.

Global Compact Network Denmark er den lokale organisation for FN’s Global Compact – verdens største frivillige initiativ for ansvarlighed i erhvervslivet. Vi har eksisteret i knap fem år, er vokset til et sekretariat med 14 medarbejdere og er i dag Danmarks største netværk af virksomheder og organisationer, der arbejder målrettet med samfundsansvar.

Med et stigende antal medlemmer og et stort momentum for en socialt ansvarlig grøn omstilling, har vi behov for at løfte vores eventplanlægning og -udførsel til nye højder. Du vil samarbejde med fagmedarbejdere, der vil bidrage med det indholdsmæssige i projektplanlægningen. Det vigtige er, at du kan drive processer, sikre overholdelse af deadlines, sende invitationer og evalueringer ud og planlægge spændende og velfungerende events målrettet vores mere end 600 medlemmer og øvrige interessenter.

 Dine primære opgaver vil omfatte:
  • Projektstyring, overblik og koordinering af vores events i samarbejde med den respektive fagmedarbejder og eksterne samarbejdspartnere
  • Sikre synergi og god tværgående planlægning af vores events
  • Indsamle evalueringer og bidrage til vores årlige statusrapport
  • Support og praktisk facilitering
Om dig:
  • Vi forestiller os, at du har HK kontoruddannelse og 2-5 års erfaring.
  • Du har erfaring med planlægning, koordinering og afvikling af konferencer, online-møder og større eller mindre events.
  • Du er stærk til koordinering, du griber alle boldene undervejs og kommer altid i mål til tiden.
  • Du har solide IT-kundskaber og er fortrolig med Teams og Zoom og måske Salesforce, og du har mod på at lære vores nye it systemer såsom Asana, Partdot og Slack, som vi benytter til at kommunikere med kolleger i hele verden.
  • Du er serviceminded og får energi af at give gæster og medlemmer en god eventoplevelse.
  • Du er omstillingsparat og befinder dig godt i en lille organisation hvor tempoet er højt og hvor der skal koordineres med kolleger i både Danmark, Norden og Globalt.
Vi tilbyder:
  • Et kollegialt fællesskab med høje ambitioner og godt samarbejde
  • Central beliggende arbejdsplads med søde kolleger og god frokost
  • Erfaring med projektledelse af både mindre og større events
  • Et tværgående indblik i bæredygtig omstilling blandt virksomheder både nationalt og globalt, herunder indsigt i udfordringer, visioner og muligheder

Stillingen er mellem 30 og 37 timer med opstart 1. marts 2023 (eller før). Ansøgning og CV sendes til Global Compact Denmark på ansoegning@globalcompact.dk senest søndag d. 15.01.2023. Første ansættelsessamtale forventes gennemført i uge 3. Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til Karoline Kjærgaard Hansen på karoline@globalcompact.dk.

Vi betragter mangfoldighed som et aktiv og menneskers forskellighed som en væsentlig ressource i vores udvikling. Derfor opfordres alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, seksuel orientering, religion og etnisk baggrund til at søge stillingen.